83 produktów
Wybierz auto
0357TH12888G2
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
73,83
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
73,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82647
Temperatura otwarcia [°c]: 82
27,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92093
Temperatura otwarcia [°c]: 88
35,71
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
35,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006386
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
38,09
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
38,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH43182G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
86,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20C1020JPN
Temperatura otwarcia [°c]: 89
57,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880787
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
52,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMRE022
Numer seryjny: Ctm-re-022
41,21
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
41,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX16282D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez uszczelnienia
95,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX487D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
50,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25991722
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
23,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH38089G1
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Z obudową
99,94
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58180
Temperatura otwarcia [°c]: 89
50,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82556
Temperatura otwarcia [°c]: 82
81,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH380HH03
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
26,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92447
Temperatura otwarcia [°c]: 83
84,07
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
84,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04704000384
Dla numeru oe: 8200954285
65,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042136282280005
Temperatura otwarcia [°c]: 88
34,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM83856
Temperatura otwarcia [°c]: 83
84,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu NISSAN MICRA III zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie NISSAN MICRA III nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu NISSAN MICRA III. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.