16 produktów
Wybierz auto
0357TH43182G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
83,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
83,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
038941124182D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
94,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX16282D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez uszczelnienia
95,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX16282D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
90,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878730
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
40,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880712
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
51,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
51,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670096
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość [mm]: 46
Rozwiń więcej danych
26,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM95457
Temperatura otwarcia [°c]: 95
35,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880730
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
43,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1237V
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 54
32,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101760
26,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725211
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
34,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878712
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
46,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20C1036JPN
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
29,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH694982J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
38,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37282280008
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
44,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu NISSAN MICRA IV zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie NISSAN MICRA IV nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu NISSAN MICRA IV. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.