92 produktów
Wybierz auto
MEY16282280009
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
35,55
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
35,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725150
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
22,67
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
22,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180205
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
64,63
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
64,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101030
34,75
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
34,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJCH9954
Specyfikacja: Cooling housing
18,82
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
18,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101100
39,83
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
39,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH27383G1
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
132,26
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
132,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH42183G1
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
152,93
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
152,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878322
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna, bez obudowy
31,88
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
31,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101090
22,41
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
22,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101110
66,29
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
66,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM88305
Temperatura otwarcia [°c]: 88
25,22
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
25,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042260924028
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
36,78
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
36,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH23389G1
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
36,05
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
36,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH604789J
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Wysokość 1 [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
34,38
zł/szt.
Kraków: pon. 05.01
U ciebie: pon. 05.01
34,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH645483J
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
106,90
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
106,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92426
Temperatura otwarcia [°c]: 82
133,82
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
133,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92242
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
29,43
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
29,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0420250005
Temperatura otwarcia [°c]: 83
67,29
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
67,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82588
Temperatura otwarcia [°c]: 82
110,42
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
110,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu RENAULT TRAFIC zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie RENAULT TRAFIC nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu RENAULT TRAFIC. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.