9 produktów
Wybierz auto
Producenci
MEY30282280010
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
111,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH48482G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową
144,67
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
144,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725043
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Rozwiń więcej danych
95,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMTY006
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Numer seryjny: Ctm-ty-006
47,39
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
47,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1278F
Temperatura otwarcia [°c]: 82
100,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82700
Temperatura otwarcia [°c]: 82
107,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB108186
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
100,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH725582J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
100,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH65080G1
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
92,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu TOYOTA C-HR zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie TOYOTA C-HR nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu TOYOTA C-HR. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.