Powiadom mnie o dostępności

Termostaty samochodowe do VOLVO V90 II

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: TOP630306

Termostat TOPRAN 630 306

Temperatura otwarcia [°c]: 90, Rodzaj koprusu: z obudową, obudowa z tworzywa sztucznego, Artykuł ...
90,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALTM60105

Termostat MAHLE TM 60 105

234,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FAC78974

Termostat FACET 7.8974

Temperatura otwarcia [°c]: 90, Rodzaj koprusu: obudowa zintegrowana
97,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: CTM-VV-001
239,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALTH7890

Termostat MAHLE TH 78 90

Temperatura otwarcia [°c]: 90
213,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VEMV95990015

Termostat VEMO V95-99-0015

Temperatura otwarcia [°c]: 90, Rodzaj koprusu: bez obudowy, Artykuł uzupełniający / informacja u...
212,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 90, Ciężar [kg]: 0.226, Rodzaj koprusu: z obudową, Artykuł uzupełni...
393,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV20SKV086

Termostat ESEN SKV 20SKV086

265,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MET4006421

Termostat METZGER 4006421

Temperatura otwarcia [°c]: 90, Rodzaj koprusu: z obudową, Artykuł uzupełniający / informacja uz...
198,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DAYDT1300F

Termostat DAYCO DT1300F

Temperatura otwarcia [°c]: 90
132,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: EPS1880974

Termostat EPS 1.880.974

Temperatura otwarcia [°c]: 90, Rodzaj koprusu: obudowa zintegrowana
110,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 105, Tryb pracy: sterowany elektrycznie, Materiał: tworzywo sztuczne, R...
174,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 90, Materiał: tworzywo sztuczne, Rodzaj koprusu: z obudową, Artykuł u...
157,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 105, Tryb pracy: sterowany elektrycznie, Artykuł uzupełniający / info...
201,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GATTH64290G1

Termostat GATES TH64290G1

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
124,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 90, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
118,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 90, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
86,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Termostat do samochodu VOLVO V90 II – element kontrolujący obieg płynu chłodzącego

Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu VOLVO V90 II zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.

Objawy awarii termostatu w samochodzie VOLVO V90 II

Uszkodzony termostat w aucie VOLVO V90 II nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu VOLVO V90 II. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.