Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki termostatu do VW POLO V

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 4, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-p...
8,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 3.5, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen...
17,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 4, Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 50, Kształt: Pierścień O, Mater...
8,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
9,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 4.5, Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 52.5, Kształt: Pierścień O, M...
11,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR730010

ELRING 730.010

Strona zabudowy: głowica cylindra, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, 95, 105, średnica [mm]: 45
12,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 4.5, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średn...
11,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
11,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru artykułu: 7.7943, 7.8668, 7.8680, 7.8681
11,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 47, 48
11,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru artykułu: 7.7943, 7.8668, 7.8680, 7.8681
12,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 50
11,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
12,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 83, 105, średnica [mm]: 52.5
11,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
18,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 4, Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 45, Kształt: Pierścień O, Mater...
10,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.5, Kształt: Pierścień O, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica we...
13,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Uszczelka obudowy termostatu w samochodzie VW POLO V

W układzie chłodniczym samochodu VW POLO V, podobnie jak ma to miejsce w większości współczesnych pojazdów spalinowych, występuje termostat, odpowiedzialny za kontrolę temperatury chłodzenia silnika i nie dopuszczanie do jego przegrzewania. Uszczelka termostatu ma za zadanie nie dopuścić do wycieku płynu chłodniczego w okolicy termostatu. Skutkiem takiego wycieku jest niekontrolowana zmiana ciśnienia płynu, przez co termostat nie będzie funkcjonował poprawnie.

VW POLO V – objawy zużycia uszczelki termostatu

Niesprawna uszczelka obudowy termostatu przepuszcza płyn chłodniczy, co może skutkować przegrzewaniem się silnika. W wielu przypadkach objawy związane z nieprawidłową temperaturą roboczą jednostki napędowej błędnie przypisywane są awarii samego termostatu. Aby zapobiec problemowi, warto regularnie sprawdzać optycznie stan uszczelki obudowy termostatu podczas standardowych czynności serwisowych samochodu VW POLO V.

Kiedy wymienić uszczelkę obudowy termostatu w samochodzie VW POLO V?

Uszczelkę termostatu należy wymienić na nową zawsze przy procedurze wymiany termostatu – niezależnie od tego, czy to jej stan spowodował zaobserwowaną usterkę układu chłodzenia czy nie. Warto wymienić ją także profilaktycznie, kiedy jej stan optyczny wskazuje na silne zużycie (obecność pęknięć na gumowej strukturze). Producent samochodu VW POLO V nie zaleca stosowania podczas montażu termostatu dodatkowej masy uszczelniającej, a jedynie założenie nowej, ściśle dopasowanej do modelu uszczelki obudowy termostatu.