6 produktów
Wybierz auto
Producenci
FASFT56168
Moc znamionowa [w]: 130
81,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR352032
Napięcie [v]: 12
Ilość połączeń: 2
167,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
167,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
288,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAN4338747
Strona zabudowy: Z przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z silnikiem elektrycznym
Rozwiń więcej danych
196,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040985499
Ilość biegunów: 2
288,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach RENAULT CLIO I. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie RENAULT CLIO I powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie RENAULT CLIO I był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe RENAULT CLIO I nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.