8 produktów
Wybierz auto
313,44
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
313,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
040985598
Moc znamionowa [w]: 200
Średnica [mm]: 315
319,89
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
319,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR352130
194,37
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
194,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALCFF314000P
Moc znamionowa [w]: 260
Średnica [mm]: 340
Rozwiń więcej danych
409,14
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
409,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
242,94
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
242,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS85928
400,24
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
400,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
273,90
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
273,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
295,95
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
295,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach RENAULT CLIO III. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie RENAULT CLIO III powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie RENAULT CLIO III był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe RENAULT CLIO III nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.