8 produktów
Wybierz auto
0510250004
Ciężar [kg]: 0.04
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
27,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
27,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042140148990001
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
73,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
73,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550377A
Ilość połączeń: 3
24,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75539
31,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
31,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551173A
Wysokość [mm]: 47
Ilość połączeń: 2
40,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
40,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510250005
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,01
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
40,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT KANGOO II bieżąca prędkość pojazdu obliczana jest na podstawie wskazań czujnika prędkości. Zlicza on obroty wału napędowego, na ich podstawie obliczając liczbę obrotów kół jezdnych. Informacje te czujnik przekazuje do sterownika, który przelicza je na prędkość, podawaną na prędkościomierzu w kilometrach lub milach na godzinę.
Czujnik prędkości jest urządzeniem elektronicznym, którego niepoprawna praca powoduje błędne wskazania prędkościomierza pojazdu. Najczęściej spotykane objawy usterki w przypadku samochodu RENAULT KANGOO II, związane są ze wskazywaniem zbyt niskiej, w stosunku do rzeczywistej, prędkości jazdy lub całkowitym brakiem wskazań prędkościomierza. Zdarza się także, że wskazówka prędkościomierza przesuwa się ruchem skokowym zamiast liniowego podczas przyspieszania.
W przypadku wystąpienia wymienionych objawów w samochodzie RENAULT KANGOO II, czujnik prędkości jest jednym z pierwszych podzespołów, które warto sprawdzić. Nawet jeżeli badanie auta testerem diagnostycznym nie wykaże kodów usterek, związanych z pracą czujnika (co dzieje się dość często), warto sprawdzić optycznie jego stan oraz podłączenie do instalacji zasilającej. Kolejne kroki diagnostyczne zależne są od konkretnego typu czujnika, wykorzystanego w danej wersji pojazdu (może być to czujnik indukcyjny lub czujnik Halla). Ze względu na stosunkowo niską cenę czujnika, często stosowaną metodą jest próba wymiany czujnika bez przeprowadzania zaawansowanej diagnostyki.