11 produktów
Wybierz auto
Nr art: ERR550718
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY29148120002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82178
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82046
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALAS0001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261994015
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261994008
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0428104008
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ERR550718A
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALAS0028
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333170
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie DAEWOO NUBIRA sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie DAEWOO NUBIRA jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.
Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie DAEWOO NUBIRA zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.