Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury powietrza dolotowego do DODGE INTREPID Intrepid II

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

38,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

38,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DODGE Intrepid II

Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie DODGE INTREPID Intrepid II

Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie DODGE INTREPID Intrepid II sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.

Czujnik temperatury powietrza dolotowego w pojazdach DODGE INTREPID Intrepid II – przyczyny usterki

Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie DODGE INTREPID Intrepid II jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.

DODGE INTREPID Intrepid II – objawy awarii czujnika temperatury powietrza dolotowego

Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie DODGE INTREPID Intrepid II zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.