7 produktów
Wybierz auto
27,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
21,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 651 153 00 28
Długość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
30,87
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
30,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30720103
66,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
46,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Kolor obudowy: Czarny
42,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie MITSUBISHI COLT VI sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie MITSUBISHI COLT VI jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.
Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie MITSUBISHI COLT VI zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.