Powiadom mnie o dostępności

Przekaźniki pompy paliwa do MERCEDES-BENZ KLASA E W210

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Moc znamionowa [W]: 360, Długość [mm]: 23, Szerokość [mm]: 15, Wysokość [mm]: 25, Kolor: czar...
20,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ID wykonania wtyczki: C, Kolor: czarny, Rodzaj zabezpieczenia (kod IP): IP54, Artykuł uzupełniają...
17,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Przekaźnik pompy paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210

Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA E W210 przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.

Objawy awarii przekaźnika pompy paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210

Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210 nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.

MERCEDES-BENZ KLASA E W210 – wymiana przekaźnika pompy paliwa

W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).