6 produktów
Wybierz auto
VEMV15710005
Natężenie prądu [a]: 40
Prąd znamionowy [a]: 40
Rozwiń więcej danych
35,18
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
35,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479115664
Dla numeru oe: 4h0 951 253c
Ilość biegunów: 5
Rozwiń więcej danych
15,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
15,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
24,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99060093601
Ciężar [kg]: 0.035
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
17,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL4RP008189151
Napięcie znamionowe: 12
62,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach VW CC przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.
Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu VW CC nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.
W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie VW CC, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).