6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Dla numeru oe: 4h0 951 253c
Ilość biegunów: 5
Rozwiń więcej danych
15,21
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
15,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Numer przekaźnika: 449
Rozwiń więcej danych
16,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
16,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
16,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
16,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 191 906 383 c
Technika połączeń: 1 x 2,8 mm, 1 x 6,3 mm, 2 x 9,5 mm
Rozwiń więcej danych
29,52
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
29,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
25,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
23,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
23,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach VW MULTIVAN V przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.
Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu VW MULTIVAN V nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.
W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie VW MULTIVAN V, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).