60 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
402,45
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
402,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
662,45
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
662,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 180
Rozwiń więcej danych
740,46
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
740,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
430,49
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
430,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Rozwiń więcej danych
490,63
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
490,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Rozwiń więcej danych
1 263,74
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 263,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prąd ładowania alternatora [a]: 180
Część nowa: 1
Rozwiń więcej danych
1 160,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 160,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
535,24
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
535,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Długość [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
663,84
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
663,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 273,06 zł
494,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
494,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 307,51 zł
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 80
Rozwiń więcej danych
570,23
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
570,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
659,77
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
659,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
739,68
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
739,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
583,68
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
583,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
712,19
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
712,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
537,85
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
537,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
828,11
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
828,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 80
Rozwiń więcej danych
612,76
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
612,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
787,39
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
787,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Id wykonania wtyczki: Pl324
Rozwiń więcej danych
665,22
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
665,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 546,12 zł
Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu CITROËN JUMPY Jumpy II. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.
Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie CITROËN JUMPY Jumpy II, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.
W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.