17 produktów
Wybierz auto
Producenci
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Id wykonania wtyczki: Pl324
Rozwiń więcej danych
643,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
643,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 270,82 zł
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
799,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
799,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
599,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
599,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Rozwiń więcej danych
439,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
439,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 87,65 zł
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Rozwiń więcej danych
628,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
628,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
396,66
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
396,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 55,35 zł
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
411,82
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
411,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 55,35 zł
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Rozwiń więcej danych
753,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
753,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 58,03 zł
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
704,90
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
704,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
422,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
422,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
429,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
429,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
499,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
499,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
470,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
470,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
490,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
490,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
589,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
589,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
452,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
452,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 125
Rozwiń więcej danych
399,08
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
399,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu RENAULT AVANTIME. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.
Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie RENAULT AVANTIME, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.
W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.