17 produktów
Wybierz auto
Producenci
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
311,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
311,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
393,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
393,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
334,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
334,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
666,16
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
666,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
508,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
508,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
379,38
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
379,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 55
Rozwiń więcej danych
318,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
318,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
363,08
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
363,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 45
Rozwiń więcej danych
423,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
423,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
409,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
409,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
367,08
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
367,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Rozwiń więcej danych
474,32
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
474,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
299,17
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
299,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 55,35 zł
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
406,13
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
406,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
352,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
352,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
370,87
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
370,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 65
Rozwiń więcej danych
356,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
356,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu VW GOLF I. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.
Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie VW GOLF I, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.
W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.