4 produkty
Wybierz auto
FASFT45644
Ilość żeber: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
105,36
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
105,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45642
Szerokość [mm]: 165
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
229,82
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
229,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45653
86,01
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45645
Liczba rowków: 6
91,98
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
91,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ elektryczny samochodu FORD S-MAX nie może obejść się bez koła pasowego alternatora, które jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy alternatorem a kołem pasowym wału korbowego jednostki napędowej. Zadaniem koła pasowego alternatora do samochodu FORD S-MAX jest przekazywanie napędu do alternatora, którego praca pozwala na ładowanie akumulatora pojazdu.
Koło pasowe alternatora zużywa się w trakcie eksploatacji samochodu FORD S-MAX. Zwykle sygnałem usterki układu ładowania akumulatora są kłopoty z rozruchem silnika lub niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Bardzo często objawy generowane przez niesprawne koło pasowe alternatora błędnie kojarzone są z usterką samego alternatora. Objawy to np. spadek mocy alternatora lub pojawianie się kontrolki, sugerującej problemy z ładowaniem akumulatora na zegarach pojazdu.
W przypadku zużycia koła pasowego alternatora w samochodzie FORD S-MAX istotna jest przede wszystkim prawidłowa diagnostyka. Czasem niesprawność koła można stwierdzić bez jego demontażu. Zdarzają się sytuacje, w których jego oceny nie da się przeprowadzić gołym okiem. Wówczas konieczny może być demontaż koła pasowego. Zużyte koło pasowe alternatora w samochodzie FORD S-MAX należy wymienić na nowy element.