W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.
3 produkty
Wybierz auto
VAL588163
Średnica [mm]: 54.13
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
103,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45653
89,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ elektryczny samochodu PEUGEOT EXPERT I nie może obejść się bez koła pasowego alternatora, które jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy alternatorem a kołem pasowym wału korbowego jednostki napędowej. Zadaniem koła pasowego alternatora do samochodu PEUGEOT EXPERT I jest przekazywanie napędu do alternatora, którego praca pozwala na ładowanie akumulatora pojazdu.
Koło pasowe alternatora zużywa się w trakcie eksploatacji samochodu PEUGEOT EXPERT I. Zwykle sygnałem usterki układu ładowania akumulatora są kłopoty z rozruchem silnika lub niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Bardzo często objawy generowane przez niesprawne koło pasowe alternatora błędnie kojarzone są z usterką samego alternatora. Objawy to np. spadek mocy alternatora lub pojawianie się kontrolki, sugerującej problemy z ładowaniem akumulatora na zegarach pojazdu.
W przypadku zużycia koła pasowego alternatora w samochodzie PEUGEOT EXPERT I istotna jest przede wszystkim prawidłowa diagnostyka. Czasem niesprawność koła można stwierdzić bez jego demontażu. Zdarzają się sytuacje, w których jego oceny nie da się przeprowadzić gołym okiem. Wówczas konieczny może być demontaż koła pasowego. Zużyte koło pasowe alternatora w samochodzie PEUGEOT EXPERT I należy wymienić na nowy element.