Powiadom mnie o dostępności

Regulatory napięcia alternatora do FIAT BRAVO I

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 14.4
74,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 14, Regulator elektryczny: 1, Napięcie znamionowe: 14, Gwarancja: 5 lat gwarancji
101,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 14.5, Ograniczenia producenta: OE BOSCH, Regulator elektryczny: 1, Napięcie znamion...
122,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12
68,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: Bosch, Napięcie od [V]: 14.2
145,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 14, dla numeru OE: 71721183
109,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 14, Regulator elektryczny: 1, Napięcie znamionowe: 14, Gwarancja: 5 lat gwarancji
102,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Za co odpowiada regulator napięcia alternatora w samochodzie FIAT BRAVO I?

Regulator napięcia alternatora w samochodzie FIAT BRAVO I służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach FIAT BRAVO I jest niezbędna.

FIAT BRAVO I – objawy uszkodzenia regulatora napięciowego

Regulator napięcia alternatora w aucie FIAT BRAVO I jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.

Jak wymienić regulator napięcia alternatora w pojazdach FIAT BRAVO I?

Wymiana regulatora napięcia w samochodzie FIAT BRAVO I jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.