6 produktów
Wybierz auto
0564ARE0077
Napięcie [v]: 12
119,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
119,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR216084
Napięcie [v]: 14
151,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
151,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR216327
Napięcie [v]: 14.3
224,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
224,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2390053
Ograniczenia producenta: Valeo
Rodzaj alternatora: Regulator napięcia regulujący negatywnie
Rozwiń więcej danych
91,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
91,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0077BOSCH
Napięcie [v]: 12
150,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
150,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130427
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe valeo ducellier
Rozwiń więcej danych
60,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie JEEP służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach JEEP jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie JEEP jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie JEEP jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.