5 produktów
Wybierz auto
MOIVRB252
Napięcie robocze [v]: 14
Napięcie ładowania [v]: 14.5
Rozwiń więcej danych
75,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
75,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215844
Napięcie [v]: 14.6
96,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
96,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR216096
Napięcie [v]: 14.6
109,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
109,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130722
Napięcie znamionowe: 14.5
Gwarancja: 5 lat gwarancji
214,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
214,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130720
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Oe valeo
Rozwiń więcej danych
281,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
281,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Regulator napięcia alternatora w samochodzie MERCEDES-BENZ VANEO służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach MERCEDES-BENZ VANEO jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie MERCEDES-BENZ VANEO jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie MERCEDES-BENZ VANEO jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.