21 produktów
Wybierz auto
0564ARE0008
Napięcie [v]: 12
69,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215990
Napięcie [v]: 14.6
85,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10771019
Dla numeru oe: 038 903 803 k
Ograniczenia producenta: Valeo
392,30
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
392,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOIVRPR2292H
Id wykonania wtyczki: L-cpu
Napięcie robocze [v]: 14
Rozwiń więcej danych
69,49
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109918
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Motorola, valeo
99,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99030863901
100,81
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
100,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2390047
Ograniczenia producenta: Valeo
Rodzaj alternatora: Regulator napięcia regulujący negatywnie
Rozwiń więcej danych
201,63
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
201,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0008S
Napięcie [v]: 12
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX100228
Ciężar [kg]: 0.13
52,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1190201202
Ograniczenia producenta: Valeo
Napięcie robocze [v]: 14.5
264,89
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
264,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOIVRVW010
Napięcie robocze [v]: 14
Napięcie ładowania [v]: 14.7
36,68
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
36,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215231
Napięcie [v]: 14.5
90,57
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
90,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99030009301
Napięcie [v]: 14.5
Napięcie znamionowe: 14
68,68
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
68,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0159BOSCH
Napięcie [v]: 12
87,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC56204
Ograniczenia producenta: Bosch
Napięcie robocze [v]: 14.5
95,56
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
95,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510100201
50,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130573
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
131,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10770014
Napięcie od [v]: 14.5
122,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0564ARE0008BOSCH
Napięcie [v]: 12
91,62
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
91,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99030719901
Napięcie [v]: 14.5
Napięcie znamionowe: 14
31,63
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
31,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie SEAT LEON I służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach SEAT LEON I jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie SEAT LEON I jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie SEAT LEON I jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.