23 produktów
Wybierz auto
0564ARE0008
Napięcie [v]: 12
66,73
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
66,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10771019
Dla numeru oe: 038 903 803 k
Ograniczenia producenta: Valeo
396,10
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
396,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR215990
Napięcie [v]: 14.6
119,13
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
119,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOIVRPR2292H
Id wykonania wtyczki: L-cpu
Napięcie robocze [v]: 14
Rozwiń więcej danych
70,17
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
70,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1190201202
Ograniczenia producenta: Valeo
Napięcie robocze [v]: 14.5
267,46
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
267,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99030863901
98,57
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
98,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130573
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
132,26
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
132,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109918
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Motorola, valeo
100,61
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
100,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215231
Napięcie [v]: 14.5
83,28
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
83,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOIVRB254
Id wykonania wtyczki: L-cpu
Napięcie robocze [v]: 14
Rozwiń więcej danych
68,26
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
68,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2390047
Ograniczenia producenta: Valeo
Rodzaj alternatora: Regulator napięcia regulujący negatywnie
Rozwiń więcej danych
203,59
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
203,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510100201
51,13
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
51,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX100228
Ciężar [kg]: 0.13
52,73
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
52,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0008S
Napięcie [v]: 12
90,45
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
90,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109917
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Bosch
62,47
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
62,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10770014
Napięcie od [v]: 14.5
121,40
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
121,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99030009301
Napięcie [v]: 14.5
Napięcie znamionowe: 14
58,19
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
58,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX100178
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Bosch
54,42
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
54,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0564ARE0008BOSCH
Napięcie [v]: 12
88,13
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
88,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0159BOSCH
Napięcie [v]: 12
88,05
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
88,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie SEAT LEON I służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach SEAT LEON I jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie SEAT LEON I jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie SEAT LEON I jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.