6 produktów
Wybierz auto
HIT130411
Prąd ładowania alternatora [a]: 180
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
97,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0208BOSCH
Napięcie [v]: 12
117,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0196P
Napięcie [v]: 12
127,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
127,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0208S
Napięcie [v]: 12
122,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0196BOSCH
Napięcie [v]: 12
117,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0208S2
Napięcie [v]: 12
191,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
191,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie VW GOLF ALLTRACK służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach VW GOLF ALLTRACK jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie VW GOLF ALLTRACK jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie VW GOLF ALLTRACK jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.