Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
25 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
21,68
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
21,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
20,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
20,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.5
Rodzaj alternatora: Dla alternatora
Rozwiń więcej danych
142,33
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
142,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
21,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
21,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.1
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
45,48
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
45,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Valeo motorola
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
62,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
Rodzaj alternatora: Z opornikiem
Rozwiń więcej danych
59,13
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
59,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.5
Ciężar [kg]: 0.05
36,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
36,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
22,45
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
22,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.5
45,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
45,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
59,13
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
59,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Premium
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
59,72
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
59,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie robocze [v]: 14
Napięcie ładowania [v]: 14.5
31,31
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Motorola
61,78
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
61,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.5
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
68,98
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
68,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.7
27,81
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
27,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.1
Średnica mocowania [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
19,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
19,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
24,41
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
24,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
35,71
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
35,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
70,63
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
70,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie VW GOLF II służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach VW GOLF II jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie VW GOLF II jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie VW GOLF II jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.