14 produktów
Wybierz auto
Producenci
Napięcie [v]: 12
Ilość podłączonych styków: 4
199,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
199,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Technika połączeń: Sae-kontaktfeder, spark spring
Rozwiń więcej danych
267,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
267,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
183,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.21
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
279,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
279,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
106,12
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
106,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
100,83
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Coil on plug
181,87
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
181,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Technika połączeń: Sae-kontaktfeder, spark spring
Rozwiń więcej danych
331,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
331,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 4
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
160,07
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
160,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Technika połączeń: Coil on plug
Kolor: Szary
194,59
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
194,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
120,39
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
120,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 4
Rozwiń więcej danych
151,69
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
151,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
232,79
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
232,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 4
Rozwiń więcej danych
364,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
364,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem cewki zapłonowej jest przetwarzanie prądu o niskim napięciu, w prąd o wysokim napięciu. Po skumulowaniu wystarczającej dawki energii cewka wysyła impuls elektryczny do świec zapłonowych, co powoduje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej a w efekcie umożliwia pracę silnika benzynowego.
Cewka zapłonowa jest zbudowana z dwóch uzwojeń elektrycznych – pierwotnego oraz wtórnego. Uzwojenia są nawinięte na żelazny rdzeń cewki. Prąd z akumulatora jest dostarczany do uzwojenia pierwotnego, wówczas we wnętrzu cewki jest wytwarzane pole elektromagnetyczne. Obwód zostaje zamknięty, co powoduje zjawisko indukcji. Pole elektromagnetyczne zostaje załamane, wytwarzając przy tym prąd o wysokim napięciu, który jest przekazywany do uzwojenia wtórnego. Uzwojenie wtórne zwielokrotnia napięcie, które dalej trafia do świecy i umożliwia jej wytworzenie iskry.
Cewka zapłonowa do samochodu CITROËN NEMO jest narażona na uszkodzenie przez kontakt z wilgocią, a także wskutek błędów popełnionych podczas montażu. Zużyte świece oraz przewody rozruchowe mocno obciążają cewkę zapłonową, przez co może dojść do jej przedwczesnego zużycia. Uszkodzona cewka zapłonowa w samochodzie CITROËN NEMO objawia się m.in.: