Powiadom mnie o dostępności

Cewki zapłonowe do DACIA DUSTER Duster II

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BOSCH
NTY
DELPHI
DENCKERMANN
HELLA
KAMOKA
MAXGEAR
METZGER
MOBILETRON
Cewka zapłonowa DENCKERMANN E100086

Ilość biegunów: 3

Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia sae

70,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

70,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Cewka zapłonowa NTY ECZ-RE-007

Opcja wyposażenia: Coil on plug

69,04

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

69,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

78,30

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

78,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Cewka zapłonowa MOBILETRON CE-218

Ilość biegunów: 3

Ilość połączeń: 1

92,42

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

92,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Cewka zapłonowa BOSCH 0 986 221 130

Napięcie znamionowe: 14

295,13

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

295,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

164,38

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

164,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Cewka zapłonowa KAMOKA 7120084

Ilość biegunów: 3

Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

70,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Cewka zapłonowa HELLA 5DA 358 168-021

Napięcie [v]: 14

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

124,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

122,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

76,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw naprawczy do przewodów, cewka zapłonowa METZGER 2324181

Długość przewodu [mm]: 250

Rodzaj wtyczki: Łącznik stykowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,82

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

103,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DACIA Duster II

Cewka zapłonowa do samochodu DACIA DUSTER Duster II – prawidłowe działanie układu zapłonowego

Zadaniem cewki zapłonowej jest przetwarzanie prądu o niskim napięciu, w prąd o wysokim napięciu. Po skumulowaniu wystarczającej dawki energii cewka wysyła impuls elektryczny do świec zapłonowych, co powoduje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej a w efekcie umożliwia pracę silnika benzynowego.

Jak działa cewka zapłonowa?

Cewka zapłonowa jest zbudowana z dwóch uzwojeń elektrycznych – pierwotnego oraz wtórnego. Uzwojenia są nawinięte na żelazny rdzeń cewki. Prąd z akumulatora jest dostarczany do uzwojenia pierwotnego, wówczas we wnętrzu cewki jest wytwarzane pole elektromagnetyczne. Obwód zostaje zamknięty, co powoduje zjawisko indukcji. Pole elektromagnetyczne zostaje załamane, wytwarzając przy tym prąd o wysokim napięciu, który jest przekazywany do uzwojenia wtórnego. Uzwojenie wtórne zwielokrotnia napięcie, które dalej trafia do świecy i umożliwia jej wytworzenie iskry.

DACIA DUSTER Duster II – objawy zużytej cewki zapłonowej

Cewka zapłonowa do samochodu DACIA DUSTER Duster II jest narażona na uszkodzenie przez kontakt z wilgocią, a także wskutek błędów popełnionych podczas montażu. Zużyte świece oraz przewody rozruchowe mocno obciążają cewkę zapłonową, przez co może dojść do jej przedwczesnego zużycia. Uszkodzona cewka zapłonowa w samochodzie DACIA DUSTER Duster II objawia się m.in.:

  • nierówną pracą silnika,
  • szarpnięciami podczas dodawania gazu,
  • podwyższonym spalaniem,
  • problemami z uruchomieniem silnika.