Powiadom mnie o dostępności

Cewki zapłonowe do VW PHAETON

34 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość biegunów: 4, Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1, Cewka zapłonowa: Rodzaj połączeni...
115,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
146,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Technika połączeń: Spark Spring, Długość załączonej wtyczki [cm]: 16.7, I...
106,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Technika połączeń: Spark Spring, Długość załączonej wtyczki [cm]: 16.7, I...
117,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: wcisnięty, Ilość biegunów: 4, Napięcie znamionowe: 12, Cewka zapło...
147,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
97,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12
124,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.18, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
114,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1, Cewka zapłonowa: Rodzaj połączeni...
122,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
145,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Technika połączeń: SAE-Kontaktfeder, Spark Spring, Ilość połączeń: 1, Cew...
109,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.22, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 4
84,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4
146,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
148,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.176
93,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Technika połączeń: SAE, Ilość biegunów: 4, Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1
80,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
118,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Technika połączeń: Spark Spring, Wymagana ilość: 6, Ilość biegunów: 4, Il...
93,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie znamionowe: 14
65,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Technika połączeń: Spark Spring, Wymagana ilość: 6, Ilość biegunów: 4, Il...
118,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Cewka zapłonowa do samochodu VW PHAETON – prawidłowe działanie układu zapłonowego

Zadaniem cewki zapłonowej jest przetwarzanie prądu o niskim napięciu, w prąd o wysokim napięciu. Po skumulowaniu wystarczającej dawki energii cewka wysyła impuls elektryczny do świec zapłonowych, co powoduje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej a w efekcie umożliwia pracę silnika benzynowego.

Jak działa cewka zapłonowa?

Cewka zapłonowa jest zbudowana z dwóch uzwojeń elektrycznych – pierwotnego oraz wtórnego. Uzwojenia są nawinięte na żelazny rdzeń cewki. Prąd z akumulatora jest dostarczany do uzwojenia pierwotnego, wówczas we wnętrzu cewki jest wytwarzane pole elektromagnetyczne. Obwód zostaje zamknięty, co powoduje zjawisko indukcji. Pole elektromagnetyczne zostaje załamane, wytwarzając przy tym prąd o wysokim napięciu, który jest przekazywany do uzwojenia wtórnego. Uzwojenie wtórne zwielokrotnia napięcie, które dalej trafia do świecy i umożliwia jej wytworzenie iskry.

VW PHAETON – objawy zużytej cewki zapłonowej

Cewka zapłonowa do samochodu VW PHAETON jest narażona na uszkodzenie przez kontakt z wilgocią, a także wskutek błędów popełnionych podczas montażu. Zużyte świece oraz przewody rozruchowe mocno obciążają cewkę zapłonową, przez co może dojść do jej przedwczesnego zużycia. Uszkodzona cewka zapłonowa w samochodzie VW PHAETON objawia się m.in.:

  • nierówną pracą silnika,
  • szarpnięciami podczas dodawania gazu,
  • podwyższonym spalaniem,
  • problemami z uruchomieniem silnika.