12 produktów
Wybierz auto
Producenci
03456020
Kolor: Czarny
Przewód zapłonowy: Przewód zapłonowy oporowy
Rozwiń więcej danych
73,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
73,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO11E0013OYO
34,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
34,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX530187
Ciężar [kg]: 0.18
32,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
32,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVICK1010
Średnica zewnętrzna [mm]: 7
Długość 1 [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
48,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
48,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO11E0011OYO
Średnica zewnętrzna [mm]: 7
Świeca zapłonowa: Rodzaj połączenia sae, rodzaj połączenia m4
Rozwiń więcej danych
34,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
34,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0507AM47
Wymiary radiatora: Wire wound
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
40,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
40,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NGK44331
Kolor: Czarny
Przewód zapłonowy: Przewód zapłonowy oporowy
Rozwiń więcej danych
75,91
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0507AM48
Wymiary radiatora: Wire wound
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
61,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
61,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV132W14
76,36
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
76,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN11E0013JPN
Średnica zewnętrzna [mm]: 7
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
ASH1320WW14
60,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
60,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG01626
Ciężar [kg]: 0.18
Zdjęcie producenta: 1
55,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
55,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód zapłonowy w autach CHEVROLET SPARK Spark II, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.
Przewód zapłonowy w autach CHEVROLET SPARK Spark II zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.
Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie CHEVROLET SPARK Spark II wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.