9 produktów
Wybierz auto
NGK44341
Kolor: Czarny
Przewód zapłonowy: Przewód zapłonowy oporowy
Rozwiń więcej danych
129,66
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
129,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV132W17
90,14
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
90,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261499249
197,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
197,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX530193
63,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
63,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ICW17
73,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
73,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH1320WW17
64,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
64,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400941318111324
Średnica [mm]: 7
Ilość połączeń: 4
88,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
88,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG01656
Ciężar [kg]: 0.45
Długość przewodu [mm]: 140, 250, 300, 365
Rozwiń więcej danych
110,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
110,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN11E0014JPN
63,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
63,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód zapłonowy w autach CHEVROLET SPARK Spark III, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.
Przewód zapłonowy w autach CHEVROLET SPARK Spark III zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.
Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie CHEVROLET SPARK Spark III wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.