Powiadom mnie o dostępności

Przewody zapłonowe do CHEVROLET SPARK Spark III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: czarny, Przewód zapłonowy: Przewód zapłonowy oporowy, Liczba przewodów: 4
128,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
195,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
195,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
świeca zapłonowa: Rodzaj połączenia SAE, Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza: Rodzaj poł�...
236,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.45, Długość przewodu [mm]: 140, 250, 300, 365, Zdjęcie producenta: 1
110,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 7, Ilość połączeń: 4
85,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Przewody zapłonowe w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III – do czego służą?

Przewód zapłonowy w autach CHEVROLET SPARK Spark III, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.

Jak zbudowany jest przewód zapłonowy w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III?

Przewód zapłonowy w autach CHEVROLET SPARK Spark III zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.

Kiedy wymienić przewody zapłonowe w aucie CHEVROLET SPARK Spark III?

Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie CHEVROLET SPARK Spark III wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.