7 produktów
Wybierz auto
570,84
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
570,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 124,35 zł
884,70
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
884,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 138,01 zł
421,39
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
421,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011612701
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 12
Rozwiń więcej danych
543,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
543,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG943214121010
387,04
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
387,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 473,80
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
1 473,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1986S01266
Napięcie [v]: 12
Moc znamionowa [kw]: 1.8
Rozwiń więcej danych
610,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
610,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu BMW 5 G30/F90. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie BMW 5 G30/F90 powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu BMW 5 G30/F90 jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie BMW 5 G30/F90 mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.