6 produktów
Wybierz auto
Producenci
MAG063721580010
Napięcie [v]: 12
Moc znamionowa [kw]: 1.8
796,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 18.09
796,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
971,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
971,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011612661
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 12
Rozwiń więcej danych
451,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
452,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
452,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350438292
Ilość zębów: 12
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z funkcją start-stop
Rozwiń więcej danych
1 111,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 111,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
822,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
822,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu RENAULT KOLEOS II. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie RENAULT KOLEOS II powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu RENAULT KOLEOS II jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie RENAULT KOLEOS II mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.