Powiadom mnie o dostępności

Elektromagnesy rozrusznika do VW PASSAT

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

120,00 zł
120,00 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
132,41 zł
132,41 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
108,36 zł
108,36 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
120,92 zł
120,92 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
121,08 zł
121,08 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
121,97 zł
121,97 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Elektromagnes rozrusznika VW PASSAT – podwójna funkcja w pracy układu rozruchowego

Zadaniem elektromagnesu rozrusznika w samochodzie VW PASSAT jest przesunięcie mechanizmu sprzęgającego i zazębienie go z wieńcem koła zamachowego. Połączenie rozrusznika z silnikiem jest niezbędne do rozpoczęcia pracy jednostki. Elektromagnes rozrusznika pozwala również połączyć styki, którymi dostarczany jest prąd z akumulatora do rozrusznika.

Niesprawny elektromagnes rozrusznika w samochodzie VW PASSAT – jakie są najczęstsze przyczyny awarii?

W trakcie eksploatacji samochodu VW PASSAT może dojść do uszkodzenia elektromagnesu rozrusznika. Przyczyną może być zwarcie, przegrzanie, a także mechaniczne zatarcie rdzenia elektromagnesu. Niesprawny elektromagnes rozrusznika sprawia, że przesunięcie mechanizmu sprzęgającego będzie niemożliwe. Przyczyną awarii mogą być także zużyte styki, które nie rozłączają się po uruchomieniu silnika.

Jak objawia się awaria elektromagnesu rozrusznika w aucie VW PASSAT?

Jeżeli styki elektromagnesu rozrusznika są zużyte i nie rozłączają się, to objawem jest dalsza praca rozrusznika, nawet po uruchomieniu silnika. Objawy awarii mogą także uniemożliwiać uruchomienie silnika. Wówczas da się czasem słyszeć metaliczny dźwięk, wynikający z uderzania zębnika w wieniec koła zamachowego.