Powiadom mnie o dostępności

Wkładki stacyjki do VW GOLF I

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.143, Zdjęcie producenta: 1
32,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.142, Zdjęcie producenta: 1
42,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.143, Zdjęcie producenta: 1
27,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.143, Wymagana ilość: 1
21,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.142, Wymagana ilość: 1
23,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.142, Zdjęcie producenta: 1
41,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Wkładka stacyjki w samochodzie VW GOLF I – problem

Część właścicieli samochodu VW GOLF I narzeka na występowanie problemu dotyczącego wkładki stacyjki. Polega on na blokowaniu się kluczyka w stacyjce (niekiedy nie można go wyciągnąć) lub trudnościach w przekręceniu kluczyka. Bywa, że występuje także problem ze zwolnieniem blokady kierownicy pojazdu.

Przyczyny usterki wkładki stacyjki w samochodzie VW GOLF I

Zazwyczaj przyczyną niepoprawnej pracy wkładki stacyjki w samochodzie VW GOLF I są obecne w niej zanieczyszczenia, powodujące blokowanie się mechanizmu. Zanieczyszczenia są przenoszone do środka poprzez kluczyk. Inną przyczyną usterki wkładki stacyjki jest jej wytarcie. Wynika ono najczęściej z intensywnej eksploatacji stacyjki (częstego odpalania i gaszenia pojazdu).

VW GOLF I – wymiana wkładki stacyjki

Aby wymienić uszkodzoną wkładkę stacyjki samochodu VW GOLF I na nowy element należy zdemontować okalającą ją obudowę. Następnie należy zlokalizować otwór pod stacyjką, poprzez który można odbezpieczyć jej mocowanie. Po odblokowaniu możliwe stanie się wysunięcie wkładki stacyjki pod warunkiem umieszczenia w niej kluczyka w odpowiedniej, neutralnej pozycji. Kolejny krok to wsunięcie nowej wkładki i zablokowanie jej w gnieździe. Przed przykręceniem obudowy warto sprawdzić poprawność pracy kluczyka we wszystkich pozycjach.