Powiadom mnie o dostępności

Przekaźniki pompy paliwa do VW GOLF I

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Natężenie prądu [A]: 70, Napięcie znamionowe: 12, Funkcja przekaźnika: System podgrzewania wst�...
18,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Natężenie prądu [A]: 40, Prąd znamionowy [A]: 40, Funkcja przekaźnika: Klema 87, Klema 30
33,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie znamionowe: 12
63,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 191 906 383 C, Technika połączeń: 1 x 2,8 mm, 1 x 6,3 mm, 2 x 9,5 mm, Szerokość ...
28,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.035, Wymagana ilość: 1, Ilość połączeń: 4
18,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.035, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
24,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Przekaźnik pompy paliwa w samochodzie VW GOLF I

Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach VW GOLF I przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.

Objawy awarii przekaźnika pompy paliwa w samochodzie VW GOLF I

Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu VW GOLF I nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.

VW GOLF I – wymiana przekaźnika pompy paliwa

W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie VW GOLF I, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).