7 produktów
Wybierz auto
PIE710102050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
424,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
424,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8287
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 06h 121 601 n
Rozwiń więcej danych
248,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV028
Tryb pracy: Elektryczny
153,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10160020
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
818,63
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
818,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV030
Tryb pracy: Elektryczny
156,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8217
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
324,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8236
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
240,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody AUDI A7 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu AUDI A7 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach AUDI A7 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu AUDI A7 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.