7 produktów
Wybierz auto
PIE710102050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
428,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
428,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10160020
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
826,58
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
826,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV028
Tryb pracy: Elektryczny
154,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV030
Tryb pracy: Elektryczny
159,33
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
159,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8217
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
321,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8263
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
305,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8287
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 06h 121 601 n
Rozwiń więcej danych
251,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody AUDI A7 4G wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu AUDI A7 4G bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach AUDI A7 4G wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu AUDI A7 4G przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.