4 produkty
Wybierz auto
Napięcie [v]: 8
Technika połączeń: M4/2nm
Rozwiń więcej danych
100,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
100,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8322
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 1839017
Rozwiń więcej danych
243,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
243,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE710101100
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 25.2266.25.0000
Rozwiń więcej danych
369,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
369,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 8
Technika połączeń: M4/2nm
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody FORD C-MAX II wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu FORD C-MAX II bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach FORD C-MAX II wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu FORD C-MAX II przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.