🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do FORD FIESTA V

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

243,69 zł
243,69 zł

Dostawa na czwartek, 13 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
397,11 zł

Dostawa na czwartek, 13 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
191,15 zł

Dostawa na piątek, 14 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
262,73 zł
262,73 zł

Dostawa na piątek, 14 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Ogrzewanie postojowe do FORD FIESTA V

Samochody FORD FIESTA V wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu FORD FIESTA V bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie FORD FIESTA V

W autach FORD FIESTA V wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu FORD FIESTA V przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.