6 produktów
Wybierz auto
03540392022010
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zabezpieczenia (kod ip): Ip5k4
Rozwiń więcej danych
622,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
622,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-059
23,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-060
25,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8255
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
392,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV008
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.13
Rozwiń więcej danych
272,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706740070
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
581,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
581,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody MERCEDES-BENZ KLASA S W220 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W220 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach MERCEDES-BENZ KLASA S W220 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W220 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.