🔥Zgarnij 7% rabatu na wszystko z kodem: MEZCZYZNA7 🔥
6 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-059
19,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
19,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.13
Rozwiń więcej danych
260,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
260,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
383,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
383,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
587,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
587,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zabezpieczenia (kod ip): Ip5k4
Rozwiń więcej danych
601,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
601,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-060
23,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
23,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody MERCEDES-BENZ KLASA S W220 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W220 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach MERCEDES-BENZ KLASA S W220 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W220 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.