16 produktów
Wybierz auto
Nr art: YSPYSEWP0038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV30160003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SKV22SKV004
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKV22SKV008
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04490259090
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB45770
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEPAP8255
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03540392020029
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0338706740070
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040145771
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR370017
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: HEPAP8245
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03540392020026
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SKV22SKV006
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEPAP8247
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03540392022010
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Samochody MERCEDES-BENZ SL R230 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu MERCEDES-BENZ SL R230 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach MERCEDES-BENZ SL R230 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu MERCEDES-BENZ SL R230 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.