5 produktów
Wybierz auto
03540392023004
Długość [mm]: 100
Szerokość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
204,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
204,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540392022010
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zabezpieczenia (kod ip): Ip5k4
Rozwiń więcej danych
619,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
619,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8255
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
387,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
387,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8230
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
212,61
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706740070
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
568,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
568,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody MERCEDES-BENZ SL R231 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu MERCEDES-BENZ SL R231 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach MERCEDES-BENZ SL R231 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu MERCEDES-BENZ SL R231 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.