🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do MERCEDES-BENZ SLC

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dodatkowa pompa obiegu wody BOSCH 0 392 023 004
Dodatkowa pompa obiegu wody BOSCH 0 392 023 004
Długość [mm]: 100, Szerokość [mm]: 100, Wysokość [mm]: 100, Ciśnienie robocze [bar]: 0.1, Tr...
198,98 zł
198,98 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8230
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8230
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny
192,86 zł
192,86 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Ogrzewanie postojowe do MERCEDES-BENZ SLC

Samochody MERCEDES-BENZ SLC wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu MERCEDES-BENZ SLC bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie MERCEDES-BENZ SLC

W autach MERCEDES-BENZ SLC wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu MERCEDES-BENZ SLC przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.