Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do PEUGEOT 5008

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [v]: 12

Dla numeru oe: 9814099080

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

320,66

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

320,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

337,29

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

337,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,85

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

158,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 5008

Ogrzewanie postojowe do PEUGEOT 5008

Samochody PEUGEOT 5008 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu PEUGEOT 5008 bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie PEUGEOT 5008

W autach PEUGEOT 5008 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu PEUGEOT 5008 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.