7 produktów
Wybierz auto
HEPAP8214
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
303,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
303,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.32
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
128,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
128,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV025
Tryb pracy: Elektryczny
125,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
125,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
533,23
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
533,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8205
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
323,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
323,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702074890
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
424,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
424,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV001
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.77
Rozwiń więcej danych
545,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
545,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody SEAT TOLEDO III wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu SEAT TOLEDO III bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach SEAT TOLEDO III wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu SEAT TOLEDO III przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.