Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do TOYOTA

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: Elektryczny

158,67

zł/szt.

Kraków: pon. 31.03

U ciebie: pon. 31.03

158,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

830,11

zł/szt.

Kraków: pon. 31.03

U ciebie: pon. 31.03

830,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektryczny

378,74

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

378,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Ogrzewanie postojowe do TOYOTA

Samochody TOYOTA wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu TOYOTA bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie TOYOTA

W autach TOYOTA wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu TOYOTA przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.