7 produktów
Wybierz auto
MET2221101
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 1319708
Rozwiń więcej danych
1 059,84
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
1 059,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPZFR002
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
135,50
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
135,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE710101080
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 1319708
Rozwiń więcej danych
533,03
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
533,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.37
Rozwiń więcej danych
373,62
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
373,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710102070
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
375,40
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
375,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8243
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
839,91
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
839,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8284
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
275,03
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
275,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody VOLVO wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VOLVO bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VOLVO wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VOLVO przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.