W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do VW CADDY IV

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dodatkowa pompa obiegu wody PIERBURG 7.01713.28.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

350,74

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

350,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody MAXGEAR 47-0214

Ciężar [kg]: 0.22

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,20

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

168,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody MAXGEAR 47-0257

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

132,09

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

132,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8237

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

513,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

513,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody AIC 57465

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość połączeń: 3

284,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

284,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8261

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

278,75

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

278,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8200

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

296,08

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

296,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8281

Napięcie [v]: 12

Ograniczenia producenta: Buhler

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

377,14

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

377,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody NTY CPZ-VW-007

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,82

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

114,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW CADDY IV

Ogrzewanie postojowe do VW CADDY IV

Samochody VW CADDY IV wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW CADDY IV bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie VW CADDY IV

W autach VW CADDY IV wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW CADDY IV przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.