7 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.335
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
165,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
165,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540392020024
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie znamionowe: 12
235,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
235,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV003
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.49
Rozwiń więcej danych
169,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
169,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR370016
Tryb pracy: Elektryczny
191,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
191,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSEWP0052
Napięcie [v]: 12
144,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
144,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8244
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
196,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
196,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30936770
Ciężar [kg]: 0.335
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
196,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
196,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody VW GOLF II wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW GOLF II bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VW GOLF II wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW GOLF II przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.